شادان شهرو بختیاری : shadan blog

شادان بلاگ : *** وبگاه رسمی شادان شهرو بختیاری *** : shadan shahroo bakhtiari

شادان شهرو بختیاری : shadan blog

شادان بلاگ : *** وبگاه رسمی شادان شهرو بختیاری *** : shadan shahroo bakhtiari

شادان شهرو بختیاری : shadan blog

🔰🔰🔰
......................................
💦 شادان شهرو بختیاری💦
......................................
shadanblog74@gmail.com
......................................✍️
نقاشی ها و عکس هایی که
در بالای اشعار استفاده شده
از فضای نت ذخیره و با تصاویر
دیگر تلفیق شده اند . 💦
.....................................




این, مَنم,.. - " گُمشده در رویا "_،.. من
این,مَنم ،.. - " با اگر و آیا "_ ،.. من


می کُند پَهن به رویِ دلِ مُرداب ملالت بارم :

نازنین دُخترِ نیلوفرِ شعری دامن


اینکه در سینه ی خود باشم "سنگ",...
یا که پرواز کُنم... 

مثلِ شاهینِ کبوترآهنگ,..
انتخابش, با من.

ای "من" از من بُرده...

ای که پرویزِ دلم  را هَوسِ شیرینت

شَروه خوان جانبِ "اَرمَن" بُرده 


من نمی گویم که :

شعرِ من , شیره ی یک شوقِ بَلاغی بوده ست

من نمی گویم که : 
دل تَپش هایِ من از رایحه ی حسِ دَماغی بوده ست.


چشمِ تو نازفِشان می کِشَدَم

خاطرت - جامه کِشان -,.. می کِشدم,...
سَمت آن جوی کناری که پُرازعطرِاَقاقی بوده ست
.
گهگُداری که خیالِ تو کِشد بر سَرِِ احساسم دست.
از خودم می پُرسم :
نسبتی آیا هست :
بینِ شعرِ من و رویِ تو و سُرخیِ گُلِ ابریشم,!!

ساده گویم : که به چَشمم , انگار... 
شَهدِ جاری شُده بر شَنگَرفی
دیرسالی ست که بر دل دارم ...
وَزنه ی,.. لاشه ی ,.. سنگین حرفی 

کاش می شُد که بپُرسی از من :
نسبتِ طبعِ تو با خاطرِ موّاجم, چیست؟

یا , بپُرسم از تو:
شاعرِ چَشمِ فریبایِ تو کیست؟

من که با هر تپشِ مُژگانت ,...
شور در شعرِِ تَرم ریخته ام /  می دانم :
آن که چَشمان تو را, مِی زده نقاشی کرد,..
آشنا با غزلِ سبکِ عَراقی بوده ست .

باورم هست, .. تو را .. خواهم داشت,

باورم هست,.. سَرآخَر,.. روزی, ...
مثلِ میلادِ مَسیحایِ کرفسِ کوهی,..
در دلِ یَخ زَده ات , خواهم رُست.

باورم هست ,.. خودت را روزی,...
در دلِ نارِ شِکم پاره ی اشعار تَرم , خواهی جُست.

ساوه ای , ساخته ام در اشعار 
ساوه ای , سایه حصار

بعدِ من , ای گُلِ نارنج بهار
دوست دارم بنویسند : سَرِ سنگِ مَـزار...
هر که خواهد ببرد هرچه انار

با وُجودی که نبودی به عنایت, پیشم...
زندگی , _ مثل تو زیباست برایم _ /  وقتی ...
به تو می اندیشم .
.
.
شادان شهرو / تابستان 96 / شهریار



  • ۹۷/۰۸/۳۰
  • شادان شهرو بختیاری

نیمایی های شادان شهرو بختیاری

نظرات (۱)


ناز ِ نارنج
ناز ِ گل هـاے بهـاران بویی
ڪہ بہ دستانِ ستم
قلب شهـروے ادب را 
مے فشارد با ڪین

ناز ِ آن روز ڪہ خود را جویی
« در دلِ نارِ شِڪم پارہ ے اشعار تَر َش»


استاد خیلے خییییلے قشنگ بود و ابایے ندارم ڪہ بگویم در آخر  اشڪم درآمد 😢

پاسخ:
درود و عرض ادب مهربانوی نیمایی سرا
نظر لطف شماست
بداهه زیبایی بود
از بابت تاخیر شرمنده
دسترسی مداوم به اینترنت ندارم
این مشکل که حل بشود . بیشتر در خدمت دوستان خواهم بود .

باز هم ممنونم از حضور ارزشمندت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
http://www.shereno.com/9986/