شادان شهرو بختیاری : shadan blog

شادان بلاگ : *** وبگاه رسمی شادان شهرو بختیاری *** : shadan shahroo bakhtiari

شادان شهرو بختیاری : shadan blog

شادان بلاگ : *** وبگاه رسمی شادان شهرو بختیاری *** : shadan shahroo bakhtiari

شادان شهرو بختیاری : shadan blog

🔰🔰🔰
......................................
💦 شادان شهرو بختیاری💦
......................................
shadanblog74@gmail.com
......................................✍️
نقاشی ها و عکس هایی که
در بالای اشعار استفاده شده
از فضای نت ذخیره و با تصاویر
دیگر تلفیق شده اند . 💦
.....................................


سَبزم ...
- ولی ... نه سَبزه یِ اندامِ سَبزه روی..
سَبزم ,... 
- ولی ...نه سَبزه یِ رُسته کنارِ جوی ...

از بس که بی بُخار ,...
در دیگِ روزگار ,...
بی هیچ کار و بار ,...
در خود نشسته ام ,...
در ذهن خسته ام ,...
هِی "مُرغ "... غاز شُد...
گُنجشک ..."باز" شُد..
هوشم زِ هوش رفت...
گوشم دَراز شد...

"صبرم".. اگرچه میوه ی کال است و نارَس است ...
بر من گُمان نبر که علیل است و بی کس است..

من آه سَرکشم , ...
خون سیاوشم , ...
هیزم بیاورید ..
مُحتاج آتشم .

اندوهِ من , 
- شکستگیِ بال بودن است ...
سَبزیِ من ...
- سِتم سَری ِ کال بودن است ..

روزی رسد که سَبزی من , زَرد می شود
روزی رسد که کودک من , مَرد می شود
.
در من هزار خُسروِ کیهان خَدیو هست
در من هزار "رُستم" و " گودرز " و " گیو" هست ...



  • ۹۷/۰۸/۲۴
  • شادان شهرو بختیاری

نیمایی های شادان شهرو بختیاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
http://www.shereno.com/9986/