شادان شهرو بختیاری : shadan blog

شادان بلاگ : *** وبگاه رسمی شادان شهرو بختیاری *** : shadan shahroo bakhtiari

شادان شهرو بختیاری : shadan blog

شادان بلاگ : *** وبگاه رسمی شادان شهرو بختیاری *** : shadan shahroo bakhtiari

شادان شهرو بختیاری : shadan blog

🔰🔰🔰
......................................
💦 شادان شهرو بختیاری💦
......................................
shadanblog74@gmail.com
......................................✍️
نقاشی ها و عکس هایی که
در بالای اشعار استفاده شده
از فضای نت ذخیره و با تصاویر
دیگر تلفیق شده اند . 💦
.....................................

من تو را هرکس که باشی قدرِعمرم دوست دارم :

دوشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۴۳ ق.ظ



ای کـه بعد از مرگــم آیی بر سرِ سنـگِ مــزارم
من تو را هرکس که باشی قدرِعمرم دوست دارم

من , تـوام"چون من اگــر تو خانه زاد فقر باشی
من ,کـه ام , آنکـــه فـرامـــوشم نشُد ایل و تبارم

گرچه سنگین سنگِ قبــرم,سینـه ام را می فشارد
بَدتـــر از آن را تحمّل کـــرده ام  در روزگــارم

سنـگ  بَـر سنگــم نـزن, این سیـل بنـدِ بُغضِ من
تَـرسمت آبت بـَرَد , چــون بشکنـم سـیـلاب وارم

بعد ازاین , من زردتـاغِ  رُستـه در دشتِ کویـرم
بعد ازاین , من لالـه ی خونـیـن دلِ کــوهِ مـُنـارم

بعد ازین , من در خُــروشِ رودِ کارونم به دریا
بعد ازاین,  من چشـم انـــــدازِ بهـــــارِ شیمبـارم

بعد ازین , من آبشــــارِ لُـردگـــانم , سر به زیرم
بعد ازین, من زردکـوهـم , سربلنــدم , استــوارم

بعد ازین,  من در صـــدایِ دردمنــــدان فقیــــرم
بعد ازین,  من در نگــــاهِ عـاشقــــانِ بی قــرارم

بعد ازاین, مَعـــذور دارید,این پریشانگوئی ام را
بعد ازاین, دیگر به" شهرو" نسپُـرم من اختیارم



  • ۹۷/۰۸/۲۱
  • شادان شهرو بختیاری

نظم سروده ها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
http://www.shereno.com/9986/