شادان شهرو بختیاری : shadan blog

شادان بلاگ : *** وبگاه رسمی شادان شهرو بختیاری *** : shadan shahroo bakhtiari

شادان شهرو بختیاری : shadan blog

شادان بلاگ : *** وبگاه رسمی شادان شهرو بختیاری *** : shadan shahroo bakhtiari

شادان شهرو بختیاری : shadan blog

🔰🔰🔰
......................................
💦 شادان شهرو بختیاری💦
......................................
shadanblog74@gmail.com
......................................✍️
نقاشی ها و عکس هایی که
در بالای اشعار استفاده شده
از فضای نت ذخیره و با تصاویر
دیگر تلفیق شده اند . 💦
.....................................


🔰🔰🔰

گـاهـی تمــامِ ثانیه ها , مــار می شوند
وقتی کــلاف رابطه هــا تـار می شوند

مَسند نِشین اگــر بِشَوَد زُهدِ بی مَهــــار
درسایه سارِ شرع ,همه هار می شوند

خواهـم نُفـوذ کــرد به ذهـنِ کَبــوده ها
باید که کشف کرد , چرا دار می شوند

در "غم" نهُفته اند , " تبی" اِلتیام بخش
تب کرده دردهاست که اشعارمی شوند

آدم هُبوط کرد به یک حَصرِ بی حصار
بعضی دراین مُحاصره,دیوار می شوند

گُفتی صبور باش , ولی دردهـــای من
با من به خواب رفته و بیدار می شوند

در سیکلِ بسته اوج نشینی مُوَقتی ست
فَـوّاره هــا , همیشه نگونسار می شوند

منصورها , نه یکسَره بر دار می روند
ستّـارهـــا , نه یکشبه سـردار می شوند

"شهرو"خیال کُن که به عُمرت ندیده ای
آن چشمها که .." نادرِ اَفشار" می شوند

 

  • ۹۷/۰۷/۰۱
  • شادان شهرو بختیاری

غزلیات شادان شهرو

نظرات (۲)

  • شادان شهرو بختیاری
  • سلام خانم پوربافرانی بزرگمهر
    این نهایت نظر لطف شماست
    شخصیت خوب شما و اشعار و مطالب خوبتون برای ما ارزشمند هست . بخصوص اینکه در شعر نیمایی , یکی از مستعدترین ها در بین علاقمندان به این سبک هستین . و صد البته یکی از موفق ترین ها

    در مورد بلاگ بیان باید عرض کنم که پیش از این تجربه ی فعالیت در بلاگفا و میهن بلاگ و غیره رو داشتم . ولی هیچکدام قابلیت ها و امکانات بلاگ بیان رو نداشتن . خیلی وقت بود که کنجکاو بودم که ببینم بلگ بیان چه امکاناتی برای کاربران خودش فراهم کرده . تا اینکه چند وقت پیش عضو بلاگ بیان شدم . وقتی به قسمت مدیریت اون رفتم  دیدم که انتخاب بسیار درستی کردم . طوری که تصمیم گرفتم بلاگ مرجع خودم رو همین بیان قرار بدم و به مرور زمان تمام اشعار و مطالب را به بیان منتقل کنم و وبلاگ های دیگرم را یا حذف و یا فقط در حد یک صفحه باقی بگذارم  تا دوستانی که آنجا سر میزدند به واسطه ی لینکی که در آن صفحه قرار خواهم داد  به بیان هدایت شوند .. 

    همین امکانات رایگان بیان , وبلاگ شما را تا حد یک سایت ارتقاء داده . حتی اگر از امکانات اختیاری اون استفاده نکنید . امکانات اختیاری اون هم زیاد هزینه بر نیستند . به مرور زمان که هجم مطالب زیاد میشه و نیاز به موضوعات بیشتر و فضای بیشتر احساس کردید می تونید از امکانات اختیاری متناسب با نیازتون استفاده کنید . و این امکانات را هم بلاگ بیان متناسب با درخواست شما در اختیارتون قرار میده . به نظر من بلاگ بیان بهترین پایگاه وبلاگنویسی در ایران هست . در میهن بلاگ , خیلی از امکانات را من خودم فراهم میکردم . ولی اینجا اون امکانات برای کاربران چه بصورت رایگان و چه بصورت اختیاری فراهم هست .  ای کاش زودتر با بلاگ آشنا میشدم . البته این آشنایی رو هم مدیون بلاگ شما هستم . اگرچه چند ماه به طول کشید تا برای رفع کنجکاوی ام در مورد قابلیت های بیان تصمیم بگیرم که عضو اون بشم .

    در مورد لینک بلاگ شما در پیوندها , انجام وظیفه بود . چون به توان و موفقیت شما در شعر نیمایی ایمان دارم  . و نکته ی بعدی اینکه سایت شعرنو دیگه اون جذابیت سابق رو برای من نداره . ترجیح میدم وقتم رو برای بیان صرف کنم . این بهم ریختگی بازار مدتی ست که وقت زیادی در اختیار من قرار داده و چه بهتر که این وقت در بیان هزینه بشه .

    ممنونم از حضور و سپاسگزارم از محبتتون

  • وحیده پوربافرانی
  • سلام استاد ارجمندم

    از تمام اشعارتون لذت می برم و از این یکی هم به نوعی دیگر لذت بردم
    در تمام اشعارتون حرفهای زیادی برای شنیدن و نکات بسیاری برای آموختن هست
    ممنون که هستین و اجازه میدین از آثار خوبتون بهره مند بشم

    و چه عالی که به "بیان" پیوستین. واقعا از این بابت خوشحالم

    راستی استاد خیلی ممنون بابت اینکه نام وبلاگم رو در لیست پیوندهاتون قرار دادین.

    همیشه مرهون محبتتون هستم و خواهم بود.

    موفق تر باشید استاد عزیزم

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    http://www.shereno.com/9986/